czwartek, 10 stycznia 2013

o czym będą rozmowy strategiczne w 2013 - można HEJTOWAĆ

Zarządzanie, Media, Ludzie, Rynek ....




Miałem w ostatnim roku niewiele czasu na pisanie bloga... szkoda, a może i dobrze, są tacy którzy mojego języka znieść nie mogą i szyk zdań przeszkadza im wybitnie w pochłanianiu kolejnych linijek...

Ze smutkiem (kieruję w Waszą właśnie stronę teraz spojrzenie) - to się nie zmieni... Chcę jednak tym, którzy regularnie tu wracają obiecać, że w tym roku skupię się na pisaniu o rzeczach ważnych z punktu widzenia organizacji, o rynku mediów, który jest mi bliski szczególnie dlatego, że strategie tu przyjęte będą mocno weryfikowane w najbliższych latach ze względu na wydarzenia, które z mojej perspektywy muszą nastąpić (a napiszę o nich w ramach postów "o przyszłości), będę pisał i starał się rozmawiać z ciekawymi ludźmi, którzy doskonale odnajdują się w dzisiejszej rzeczywistości i z tymi, którzy totalnie oderwani od niej żyją ze swoją genialnością nieodkryci jeszcze ....


Oh życie ...



Nie da się dogodzić wszystkim i z pewnością znajdą się tacy, którym nowy sposób pisania się nie spodoba, ale cóż zawsze chciałem mieć większe grono hejterów ... teraz jest ich tak mało, że aż zastanawiam się czy ruch na blogu to nie przypadek...

Notki będą krótsze, będę poruszał elementy z zakresu filozofii biznesu i etyki, będę wskazywał kluczowe dla rynku wydarzenia i starał się przewidywać ruchy kluczowych graczy... jak widać miałem już okazję to robić w 2011 roku i bardzo miło wracało mi się i nieskromnie linkowało do treści z 2011 w roku 2012....

Z pewnością chętnie przyjmę propozycję tematów do omówienia które macie lub które pojawią się Wam w głowach - piszcie w komentarzach lub bezpośrednio na maila, który jest u góry po prawej stronie.

Please zaproponujcie kogo chcielibyście bym wziął w ogień pytań i tu niespodzianka - część wywiadów będzie w formie wideo ;) także dawajcie swoje typy koniecznie ....

życzę Wam wszystkiego dobrego i mam nadzieję, do przeczytania, usłyszenia, zobaczenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz